عمران‌زاده: تاعمرانزه از نیم‌فصل دوم راه می‌افتیم/ خیلی‌ها چشم دیدن نتایج استقلال را ندارند
نوشته شده توسط : alireza

مدافع استقلال تهران پیش‌بینی می‌کند این تیم از نیم فصل دوم شرایط بهتری پیدا می‌کند و با جمع‌آوری امتیازات خانگی قهرمان لیگ می‌شود.

"حنیف عمران‌زاده" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، گفت: این استقلال همان تیمی است که در ابتدای فصل همه شرایط بحرانی را برای آن پیش‌بینی می‌کردند.

وی ادامه داد: خوشبختانه استقلال شرایط بسیار خوبی دارد. نسبت به اتفاقاتی که قبل از شروع فصل برای تیممان افتاد و مهره‌های تأثیرگذاری را از دست دادیم نتایج خوبی گرفته‌ایم با اینکه بازیکنان جدید فرصت کافی برای هماهنگی با قدیمی‌ها نداشتند و در طول دوران آماده‌سازی، کادر فنی تیم ناقصی را در اختیار داشت ولی با همت بچه‌ها الان شرایط خوبی داریم. اراده بازیکنان باعث شد استقلال از تیمی که همه شرایط بحرانی را برای آن پیش‌بینی می‌کردند تبدیل به مدعی قهرمانی شود.

عمران‌زاده با اشاره به حاشیه‌سازی‌هایی که برای استقلال انجام شده، افزود: خیلی‌ها چشم دیدن نتایج خوب استقلال را ندارند و می‌خواهند تیم ما را به حاشیه ببرند. ما موقعیت گلهای زیادی مقابل راه‌آهن داشتیم و نمی‌دانم چرا همه از بازی ما ایراد می‌گیرند و می‌گویند بد بازی کردیم. تا چند وقت پیش که از دعوای محمدی و طالب‌لو می‌گفتند و حالا که آنها رفاقتشان را ثابت کرده‌اند به نحوه فوتبال ما گیر داده‌اند.

وی ادامه داد: استقلال بهترین بازیها را ارائه می‌دهد و نتیجه هم می‌گیرد. انتقادهایی که از استقلال می‌شود اصلا منطقی نیست. فکر می‌کنم به این دلیل که پورحیدری اجازه مصاحبه با بازیکنان را به برخی از خبرنگاران و رسانه ها نداده آنها می‌خواهند استقلال را بکوبند.

عمران‌زاده در پایان گفت: استقلال از نیم‌فصل راه می‌افتد و نتایج بهتری می‌گیرد و با گرفتن امتیاز بازیهای خانگی می‌توانیم قهرمان شویم.





:: موضوعات مرتبط: خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 685
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 11 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: